Grafiki

sobota, 8 stycznia 2011

O związkach damsko-męskich ... 02

Według mnie ..... kobiety, niezależnie od poziomu intelektu i wykształcenia chciałyby żeby ich twarz i ciało było atrakcyjne, ....................... a mężczyźni, również niezależnie od poziomu intelektu i wykształcenia chcieliby być mądrzy ........ i jeżeli każda ze stron zapewni drugiej to poczucie, to jest to klucz do udanego związku ............ :)


Zmierzch lata
Portret Iwetty A.
2007, 41,5cm X 30cm, tablet
© Jacek Witczyński


Ostatnio znalazłem świetną stronę z inspiracjami ;) .... Retro Girls Photo Arhiv ..... Przed photoshopem kobiety na zdjęciach  wyglądały  trochę inaczej  ;) .........

14 komentarzy:

  1. Mądre słowa, choć ja oprócz twarzy i ciała chciałabym jeszcze w bonusie intelekt. Jeżeli chodzi o mężczyzn chciałabym odrobinę urody....odrobina urody czyli urodka, ale wtedy to nie bonus a bonusik. No tak, ale co ja mogę o tym wiedzieć:DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. To co napisałem, to jest taka pierwotna podstawa ..... a bonusy to już rzecz indywidualna :) ...... Chodzi o to, że jeżeli On będzie zachwycał się jej ciałem i urodą, a Ona jego mądrością i sprytem, to są olbrzymie szanse na to, że związek będzie udany ........ oczywiście musi być to obopólne ......... i wcale Ona nie musi być piękna a On mądry ... ale muszą się tak czuć jakby byli .......

    Miło mi Panią gościć Pani Izo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, wiem......chciałam sobie trochę popisać ( nie mylić z "popisać się").

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje widzenie kobiet Jacku.Lubię Twoje rysowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. :) .....Pani Izo... bardzo miło mi będzie jeżeli jeszcze kiedyś będzie miała Pani ochotę trochę u mnie popisać ( i nie pomylę z "popisać się" ) ....... Pozdrowienia

    Maja! .... Cieszę się,że zajrzałaś ..... Lubię Twoje wizyty ..... Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja do niedawna chciałam utłuc swoją atrakcyjność, bo wszyscy na mnie tak po wierzchu, ale teraz się postarzałam mam dziecko to czasem się zaprezentowywuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twoje prace :-) tą zmysłowość i spokój...kobiety które rysujesz emanują naturalnym pięknem, seksapilem i omdlewającą sennością.

    Pozdrawiam serdecznie…

    OdpowiedzUsuń
  8. :) wrobel ..... wychodzi na to, że dobrze, że się postarzałaś ;) ..... fajnie jak kobiety są atrakcyjne ;)

    :) Norbert ..... "omdlewającą sennością" .. pięknie to sformułowałeś, bo ja kiedyś nazwałem to "rozlazłością" .... i dostałem po łbie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Posta czytałam już dawno i wciąż gdzieś tam siedzi mi w głowie, czy aby...
    Łatwo w dzisiejszych czasach być atrakcyjnym, trudniej mądrym.

    PS. a Zmierzch lata postawiony honorowo przy biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ivett ;) .... i tu dotknęłaś tematu na który też mam przemyślenia .....ale chyba naraziłbym się żeńskiej cżęści społeczeństwa ..... w tym Tobie (a tego bym nie chciał :)..... w skrócie ujmując uważam, że dzisiejszy świat jest modelowany na kobiecą modłę ...... i na razie tyle w tym temacie .... Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaję mi się że dobry związek to taki kiedy oboje ludzi chcą nawzajem jak dziecko poznawać i wciąż na nowo odkrywać co w drugim człowieku siedzi i być zafascynowany tym oraz uzupełniać się nawzajem takie luźne przemyślenia a dzisiejszy świat to wypiera ... z jakiegoś porządku rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  12. świetlistości..... według mnie poważny związek dwojga ludzi jest po to, żeby każde z nich wspierało drugiego w codziennym życiu ....... muszą dawać sobie wzajemnie, to czego potrzebują, żeby mieć siłę do codziennej "walki o byt" ....... Jeżeli te warunki sa spełnione, to związek jest udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mądre słowa.Oczywiście każdy ma swoje fetysze i "bonusy" ale podstawa to wspieranie. Odkrywanie dzień po dniu zalet ale i wad na które przymyka się oko, bo przecież kochamy pomimo a nie za.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witch ........ Często mnie zaskakuje, że ludzie znają te proste prawdy o życiu, ale zupełnie nie stosują ich w życiu ...... powtarzają je tylko czasem, ale chyba są dla nich zbyt banalne żeby zastosować je w życiu ....... a poza tym z tego co zdążyłem w życiu zaobserwować, to ludzie raczej oczekują, że ktoś im coś da, a nie że sami mają dać ..... i to bezinteresownie ..... a żeby miłość trwała, to musi być to bezinteresowne dawanie .... no i niestety większość, słowo "da" rozumie jako przedmiot, a to chodzi np: o dobre słowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...