Grafiki

poniedziałek, 4 lipca 2011

O różnych rzeczach ..... 08

Wczoraj przerzucając kanały, trafiłem na film dokumentalny o Kate Moss ....... hmmm ....... do dziewczyny nic nie mam, chociaż wzorem do naśladowania dla dziewcząt być jak najbardziej nie powinna ......... Ale powaliło mnie, że osoba, która nic ( słownie NIC) nie umie ( bo chodzić to prawie każdy umie, więc to się nie liczy)  jest przedstawiana jako wielka gwiazda i wybitna osoba :DDDDD ...........  dodam jeszcze że "gwiazdami" są też pogodynki :DDDDDD ......... zawsze chciałem być pogodynką :DDDD ........... Miłego tygodnia życzę :)

Przestrzenie pościeli 03
2010, 45 cm X 48 cm, tablet
© Jacek Witczyński


33 komentarze:

  1. Diva! Ta Pani na obrazku, nie Kate. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneta ..... nie wiem czy Diva, ale solidna z niej babka ;) .... Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. solidna babka i jak ładnie uwieczniona!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  4. I Ona tak leżała, leżała, leżała.....a Ty rysowałeś, rysowałeś....czy sobie to zmyślasz???:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. m. ........... dzięki :)

    Love ......... zmyślam ..... ale nie całkiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. to zupełnie tak jak ja:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. też właśnie się zastanawiałam jak ona wytrzymała w tej pozie tak długo;)
    wiem- najpierw jej zdjęcie zrobiłeś:D tak?

    OdpowiedzUsuń
  8. Iza ... :DDD

    Rzaba .... No pewnie :) ... potem gdzie niegdzie dodałem, co nieco pozmieniałem ... czyli zmyśliłem ... i wyszło co wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlot... praca super...!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jacku! Kurde! Całe szczęście, żeś tą pogodynką nie został, bo wtedy pewnie jednak kupiłbym telewizor, a w tej sytuacji - złodziej czasu itede - koniec z malowaniem...

    ...a właściwie... czy wszechświat by coś na tym stracił...

    ...czemuż nie spełniać swoich marzeń? Może by cię wzięli?

    OdpowiedzUsuń
  11. Waldek.... bardzo dziękuję :)

    Janek .... :) ja uważam, że wszechświat by na tym duuużo zyskał .... zaraz będę pisał CV ... ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. pani pokaźna ale jakoś tak zdrowo pokaźna. A praca interesująca

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca bardzo mi się podoba, odważna, pewna siebie, nie jakieś tam lelum polelum... co do wybitności i gwiazdek wszelkich... Ostatnio wpadły mi w ręce czasopisma kobiece - te właśnie, co to gwizdki, gwiazdeczki promują. A zarazem bełkot, patos i banał. Ręce opadają, co Ci ludzie tworzą. Metkowy styl dla analfabetów - rozpoznawanie obrazkowe, co jest cool, a co passe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie namalowałeś piękną Kobietę!Ale czuję niedosyt...czy kartka skończyła się i nie zmieścił się "ciąg dalszy"? Jestem pod wrażeniem przekazanych emocji. Patrząc na tę pracę nie zazdroszczę Kate Moss, zazdroszczę Anecie

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, odważnie - pięknie.
    Po prostu uwielbiam Twoje prace, ehh z każdą coraz bardziej.
    I dobrze, że nie zostałeś pogodynką, wszechświat właśnie by na tym dużo stracił - Twe wybitne prace! :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Balbina .... :) dziekuję ....zdrowo pokaźne lubię najbardziej :)

    Margo .... "nie jakieś tam lelum polelum" ;DDD ..... mi też wpadają w ręce czasopisma kobiece i nawet czasem jakiś babski program pooglądam ..... i najlepiej będzie jak zostawię to bez komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witch ...Bardzo dziękuję .... kartka się nie skończyła ;) ..... chciałem, żeby był niedosyt ;) ..... Takie emocje bardzo lubię .... chyba mało kto nie lubi ;) ..... ale nie wiem czego to zazdrościsz Anecie? .... i własciwie jakiej Anecie? ... :)

    Martyna ... Bardzo dziękuję ...... a co do pogodynki, to przecież pogodynka też by mógł sobie rysować ..... a prace to raczej nie są bardzo wybitne .... ale bardzo lubię, ludzi, którzy tak sądzą ... a zwłaszcza dziewczęta :) ..... Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. A już myślałam, że wypadają z rąk! Chętnie poznałabym Twoją opinię, może jestem obrazoburcza jednak...

    OdpowiedzUsuń
  19. Margo .... moją opinią poczuło by sie obrażone sporo kobiet ...... a ja lubię kobiety :) ..... może jak bym miał bardziej zgryźliwy nastrój to bym Ci napisał ...... ale to nie dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha..Przeczytałam od początku..Aneta to Pani, której odpisywałeś, a nie modelka :) Twój rysunek tak pozytywnie mną wstrząsnął, że aż przestałam czytać ze zrozumieniem :) A czego zazdroszczę... lubię mężczyzn, którzy maja dar zapamiętywania i odróżniania kobiecego ciała. Zapamiętują każdy pagórek i każdą ścieżkę..i myślę, że ta Pani wygląda dokładnie tak jak na Twoim rysunku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witch...... :) .... lubię pozytywnie wstrząsać ;) .... ale muszę cię trochę rozczarować .... ja nie mam takiego daru zapamiętywania .... rysuję przeważnie to co widzę i przerabiam co nieco po swojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ...ale te krągłości, ta struktura, zmysłowość, erotyzm, nastrój, zapach piżma, uniesienie,wirowanie, zatracanie..to wszytko..prawda, ze to wszystko tu jest?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dysputy o paniach takich, czy siakich, uważam, że raczej większego sensu nie mają, więc będę się trzymał tematu pogodynki.
    Rzeczywiście - wszechświat mógłby zyskać.
    Stracić na tym, że Rusnok by zamiast malać śledził Twoje komunikaty z frontu burzowego - by nie stracił, bo i tak tfurczość Rusnoka ludzkość ten wszechświat zamieszkująca ma w dupie, a pogoda choć w niektórych okolicach może byłaby przyjemniejsza...?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mają większego sensu? No cóż, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. No wszak nie O Paniach, ino Z Paniami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witch .... jeżeli mówisz, że to wszystko tam jest, to jestem bardzo zadowolony :) .... bo chciałem, żeby tam było ......... no i po takiej ładnej wymianie zdań z Tobą, zachciało mi się narysować kolejny obrazek do serii :)

    Janek .... ja tam lubię pogadać o Paniach z Paniami :) ... bo z facetami taka gadka nie ma większego sensu ;) ...... a jak bym był pogodynką, to na pewno niekonwencjonalną i np: do oznaczenia pogody nie używałbym powszechnie stosowanych piktogramów z chmurką i słoneczkiem, tylko Twoich obrazów ... i wtedy wszechświat nie miałby w dupie ;) .........
    ale tak prawdę mówiąc ... sztuka to generalnie jest rzecz potrzebna raczej do niczego ;) .....

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, mam tę radosną świadomość zawsze kiedy podpisuję obraz, że odwaliłem kawał solidnej, nikomu do niczego niepotrzebnej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  28. ...A z paniami o innych paniach? To jest raczej pań domena, jak mi się zdaje... (Mam na myśli konfigurację taką: z paniami A,B,C o pani np. D.)
    Czy też może powiedzmy z panią A o pani A albo z panią B o pani B?

    OdpowiedzUsuń
  29. Janek ..... no własnie tak ;) z panią A o pani A, czasem podpierając wypowiedź porównaniem do pani B lub C ;) ....... a co do rysowania, to robię to głównie dla siebie i może paru dziewcząt ;) ..... dlatego zwykle gdy publikuję obrazek, łączę go z jakimś tekstem (zazwyczaj nie związanym z obrazkiem) żeby był powód do dłuższej wymiany zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oooo co za mało typowi Panowie :) Bo rozumiem, że na temat A,B,C i D Panowie z innymi panami nie rozmawiają? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witch :D .... oczywiście, że panowie z innymi panami rozmawiają o paniach A, B, C, D itd .... tylko, ze takie rozmowy raczej mieszczą się w kilku słowach ... więc właściwie to trudno nazwać to rozmową ... raczej wymianą spostrzeżeń ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Jacku - Twój blog dodałem pod obserwację bo zapowiada się wielce smakowicie i ciekawie! Wrócę na dłuższe studiowanie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj GIF .... Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...